Sunday, February 10, 2008

October sixteenth

Det är release-datumet för John Greens nya bok, Papertowns. Oh som vi väntar.

Nya händelser kring moralcensureringen av hans bok Looking for Alaska (som jag lyckas sprida vidare!) på en skola i New York. Schoolboard-mötet där boken och dess eventuella borttagande från läslistan diskuterades besöktes av folk som inte hade läst boken men som uttalade sig i stil med: "man behöver inte ha cancer för att känna igen cancer.".

Yeay. Jag gillar USA. Heja, fortsätt så. Starkt humör, öka farta sista kvarta. O.s.v.

Idag åker jag hem. Skogen är trist nu, trots fars whiskey. Det gick så långt att jag tillochmed tyckte att Titanic var bra igårkväll.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

får jag ta att du tyckte titanic var bra som att du druckit en hel del av din fars goda whisky?

4:02 PM  
Blogger Isabelle said...

tror det var lite blandat whiskey och nostalgi. den är faktiskt inte så fruktansvärd som jag fick för mig -97.

9:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home