Thursday, March 27, 2008

Gonna reach the top, she says thats just her first stop

Sådant här ger mig lite framtidstro. The Dragonfly Festival. Låter som bästa sortens hippiesammankomst - på Ekehagens Forntidsby av alla ställen. Det allra allra bästa med den är att de på flyersen annonserar festivalens alla fördelar och bland dessa hittar vi hitar såsom: (håll i er nu) swimming lake, trees och no burger vans. Träff med brudarna igår - Johanna hittade flyer och nytt band föddes där då. Destined to reach the stars, and thats just the first stop baby. The No Burger Vans är arga på allt och frontas av Formerly known as Treasure Hunt. DiLeva-karaktärer i skägg och kaftan är vardagsmat. Jag känner på mig att en legend är född.

Första sketchen med mitt förslag på bandlogga. Brudarna höll inte riktigt med. Jag anar en konflikt. Det här kan vi filma och sen gå i terapi och sen komma ut som vänner igen. Lite som Metallica.

Utöver bandskapande var brudarna fina och bra. Falköpingssnack och namedroppande som alltid i dessa sammanhang och alla var sådär snygga som de alltid är (när blev vi värsta fox-gänget? alla är ju döheta.). Sen åt jag halloumisallad (fick TNE att äta grönsaker, yeay) och Animals med Ricky Gervais (som faktiskt är rätt het för att vara småtjock och född -61.) är fortfarande lika rolig tredje gången jag ser den.

Imorron har jag tenta. Kanske kommer gå åt helvete, jag vet inte än. Det visar sig vid kanske elva-tolv imorron.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"in the search for gifts weird and wonderful". Word!

9:56 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home