Monday, March 24, 2008

Out on the streets looking good

Och jag vinner tävlingen i kategorin flest vuxenpoäng efter att flertalet gånger drabbats av tanken "gud vad skönt det vore med broddar i det här jävla vädret". Men så är det.

Fick hem Skuggornas Hus den gamla serien från 90-talet som jag tyckte var så bra och jag läste boken om och om igen. Den håller typ fortfarande och jag tycker fortfarande samma killar är snygga om än lite små. Veckan bjuder inga överraskningar tror jag, ska plugga och studera och analysera de olika bedömningsteorierna och redskapen som ska finslipas för vår framtida yrkeskarriär (min favorit är Anderson & Krathwols revision av Blooms taxonomi. Använd på rätt sätt så kan den vara väldigt allsidig tror jag och jag har tolkat den som att ett svar (på vilket slags prov du vill) inte behöver ligga i bara en ruta, då blir den väldigt fådimensionell och svårarbetad. Tänk större tänker jag, stora delar av schemat. Jag gillart.) och kanske åka till Linköping. Och träna lite. Det var väldigt längesen jag fick sån träningsvärk efter något som jag fick efter afrodansen i torsdags så det ska jag göra igen. Så jäkla kul och befriande och sista låten släckte hon ljuset och man kunde bara dansa.

Anyway. Resten av kvällen blir Horton hears a who. Hoppas den är bra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home