Friday, May 16, 2008

tystnad och brännboll.

Bästa idag: de bara jobbade. och jobbade. totalt fokus och koncentration. man skulle kunna hört en knappnål falla till golvet. och det var två lektioner på rad! åh, underbara åttor! idag har allt gått bra. två bra no-lektioner och min genomgång av cylindervolym var den bästa hittills av mina mattegenomgångar. yeay.!

idag har jag även spelat brännboll. tok-jumbotippade bästa laget, lärarlaget kom på fjärdeplats, utslagna i semin av ett rent kill-lag (vi hade två killar) när tre i mitt lag (för jag var lagkapten) hade gått hem då klockan blivit sent och de skulle till jobbet. kill-laget, här kallat Grillat, fuskade och var dryga. men de var mycket bättre än oss och de förtjänade segern kan man väl säga. fast lagen var väldigt ojämna. mitt lag, Lärarlaget, var i vilket fall bäst i världen och kämpade in i sista sekunden, på ren vilja. vi var bäst, kämpaglödsmässigt sett iallafall.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home