Saturday, June 07, 2008

tänkte att orka skriva nåt när jag mest sitter och jobbar hela tiden, fast nu fick jag ju en stund över. en halvtimme ungefär. har varit här sen i torsdags kväll, kommer tillbaka till norrköping imorgon. saknar redan att göra sommarsaker. äta jordgubbar i parken med folk jagtycker mycket om, dricka öl i parken med folk jag tycker ännu mer om, dansa på fulhak med samma människor, bli stött på av 20-åringar som ser ut som james spader och om jag inte hade något så mycket bättre skulle jag säkert hamnat hemma hos honom den natten. men vem behöver en 20-åring när jag har en karl från australien. jag fick en lång världens längsta kram istället och lallade runt och gick hem i solsken och sov med sara. vill bara gå promenader i hawaiishortsen och långsamt se mina ben bli brunare och brunare i takt med alla böcker jag läser ut medans jag äter fruktsallad och inte gör något konstruktivt med mitt liv men det gör inget för sen kan jag gå och köpa en flaska vitt vin och sen hämta filten och så är det dags för parken igen, för det är sol idag med.

en sån tillvaro vill jag ha.

men jag sitter i valdemarsvik med luggen uppsprayad i ett försök till raggarbula på huvudet och hemskt mycket eyeliner har jag, men tycker ändå att jag är rätt het som sig bör nuförtiden. öl ska jag kränga. le mycket, dra in dricks för tusan. jag har gjortet förr, så det är bara att fortsätta på ett vinnande koncept. imorgon ska jag hemhem, inte till falköping men till vackra landet utanför. tre timmar på buss i solen, det är sommar det med.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home