Monday, May 26, 2008

min lilla pärla till dag

.
avslutande utvecklingssamtal med vägledaren på vfun angående utvecklingsplanen. åh, det känns så skönt. jag gillar verkligen min vägledare, kommer att sakna honom. har fått mer konstruktiv kritik och bra feedback det här halvåret än de andra åren på lärarprogrammet och det har verkligen hjälpt mig väldigt mycket. yeay, go him. han avslutade med att berätta att han tror att jag kommer att bli en väldigt bra lärare.

det har lyst upp hela min dag, det är nog det bästa man kan få höra. stort leende hela dan efter det.
pärlplattor också. har glömt bort hur kul det är, men nu bor det 10,000 små pärlor i en hink på mitt vardagsrumsbord. och ikväll blir det fotboll och öl. och nybakat bröd. bara bra saker på en måndag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home