Saturday, May 24, 2008

lypsylhaveri

jag hällde just ut mitt nya lypsyl på golvet. det där var nog det mest oväntade mitt alldeles nya honeyberrylypsyl kunde göra i sammanhanget. attans vad varmt det blir i solen ibland.

honeyberrylypsyl var resultat av dagens shoppingrunda där jag gjorde av med alldeles för mycket kläder, men ibland så får man helt enkelt. och det var ju så bra. kappahl hade special special price just for you på bhar och jag hittade en fantastisk vit sak i spets, så jag var tvungen att köpa två, en vit och en svart. yeay.

kvällen blir aurora och vattenpipa på Gripens tak och sen får vi se. jag måste plugga hela söndag så så mycket mer lär det inte bli. men en trevlig kväll med alla grabbarna börjar vi med iallafall.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home