Friday, May 30, 2008

deep throat

Så många människor har tittat ner i min hals de senaste dagarna och egentligen har det inte lett till någonting. Så jag sitter här med 39-gradig feber och oförmåga att svälja ordentligt pga väldigt svullna halsmandlar, men iallafall har jag inte haft fler panikattacker som den i eftermiddags när jag började gråta, blev snorig och kunde inte andas och det vart bara värre. sen har jag suttit i flera timmar på jourcentralen i hageby. trevlig doktor var det iallafall och det konstaterades att jag inte har körtelfeber vilket känns som en lättnad. så det är bara att vänta ut.

imorron ska jag till apoteket och kirra lite xylocain-gurgel så jag kan äta. idag har min kost bestått av en liten skål soppa, sen mådde jag illa. hungrig blir jag inte direkt heller uppenbarligen.


fuck och helvete. hinner inte vara sjuk egentligen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home