Friday, July 18, 2008

extra allt

Dampdagis är på utflykt i vår restaurang. vi gillar dem. egentligen. ja, jag vill nog ha barn, fast ett i taget, inte nio.

dagens va?: man pekar på min eee och säger: är det där en dator som jag kan använda eller? (den stod på baren, jag och felicia hade suttit och schemalagt lite och jag hade inte plockat undan den än)
varpå jag svarar: nej, det är min privata som jag bara inte ställt undan än.
varpå han svarar: jaha. är det ok eller?

Tog ett tag innan jag fattar vad han menar, det är när han går och ställer sig brevid den och ska börja använda den och säger: jag får använda den eller?

Eh nej. det är min privata, som jag precis sade. som jag inte hunnit ställa undan. nej det är inte ok. lämna min dator ifred. Känner mig aningens possessiv. Med all rätt tycker jag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home