Sunday, September 14, 2008

dont ask for nothing from air france

mamma kollar på fucking ensam mamma söker och jag pallar inte. varför tittar folk på såna degenererande program? har ingen förståelse för att dokusåpa som företeelse fortfarande finns i den formen. big brother som psykosocialt samhällsexperiment för tio år sen var spännande och sen gick det åt helvete och jag är så trött på skiten nu!

och tvn uppe funkar inte och jag orkar inte vara litterär och kulturell och intellektuell och läsa nåt vettigt (det står en bok av alice lyttkens i hyllan som verkar bra) så det får väl bli harry potter (nr 2, där böckerna fortfarande är skrivna som barnböcker, läste 113 sidor på typ 45 minuter i morse) och en kopp kamomillte till för packandet går också åt skogen. air france de jävlarna har bestämmelser i stil med totalvikt 20 kilo och då är handbagaget inräknat. sen när har handbagaget varit inräknat i det? det är ju skit och crap och skräp bara jag har sorterat och sållat och fått ner det till ca 21 kilo UTAN handbagage och air france de jävlarna har en fee på 270 spänn per kilos övervikt. ockerpriser. så ska man stå där på landvetter om 66 timmar och vara dönervös över att ruineras bara för att jag tog med BÅDA favoritklänningarna. skämmes tamefan. om jag nu ska flytta utomlands tycker jag åtminstone att handbagaget inte ska inräknas i de 20 kilona man är allowed. det är ingen orimlig begäran.

jag vill ha glass. och det ser ut som jag har ett hickey på halsen. måste jag lämna alla örhängen hemma? och mina skor? det här är hjärtskärande.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home