Tuesday, October 14, 2008

saker jag är dålig på

att uppdatera bloggen, trots att det händer massor. jag ska skriva ett jätteinlägg om hela förra veckan, om jobbet och min tax file number application och kalendern jag gjorde till david eller mina finemanga cookies eller dunderochbrakefterattintehasovitochintedruckitvatten-fyllan i lördags eller diskussionen om vilken Ninja Turtle som egentligen är bäst?! (Leonardo såklart, han har ju blå bandana och TVÅ svärd!)

men, kommentera, skriv vad som händer i sverige, hur ni mår, snälla! Jag saknar alla jättemycket och vill veta allt vad som hänt eftersom jag är dålig på att höra av mig med tidskillnader och att jag jobbar hela tiden. puss på er, finingar. när kommer ni och hälsar på i australienland?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home