Thursday, November 20, 2008

det var då fan vad det ska vara kallt här. är lite trött på att sova i långbyxor och sockar, det har jag inte gjort hemma i sverige förutom när det var strömavbrott på vintern, och det här ska vara australiensk vår era jäkla oisolerande brittavkommemongon.

forecast for saturday: scattered showers and thunderstorms, winds averaging up to 60 km/H (strong winds/gale), maximum 16 degrees. i sverige hade jag åtminstone haft ordentligt med kläder att skydda mig med. efter två månader i värmen har det varit varmt kanske fem-sex dagar hittills. yeay.

jag VET att det blir varmt, jag har varit här i december och januari, jag VET det. men att vakna i tretton fjorton grader, gå omkring med fleecejacka inomhus och vara kall hela tiden från man vaknar tills man går och lägger sig är JOBBIGT.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home