Thursday, November 13, 2008

det hettar till

leigh slutar, strax innan jul. hon gav fyra veckors notice. hon berättade vad som hände och michael svarade med att säga att han trodde att hon ljög, att han hatade henne och att han letat efter ursäkter att sparka henne. tjena. bra skit där. han tog saras parti rätt och slätt och för leighs skull känner jag att jag måste berätta för michael vad det var som hände. inget emot sara, jag gillar na, men vad fan, sparkar man nån, snaps skriker och smäller dörrar i ansiktet på folk och beter sig illa får man fan stå fört också, inte gå och blåljuga för chefen att man inte har nåt med bråket att göra. inget bra.

utöver det, lååång dag i köket. payday, alltid uppskattat. greta köpte en sparbössa till mig. yeay. är lite under the weather, har käkat några nurofen under dan och skippar gymmet idag. mitt spännande liv.

oh, mitt liv som top gear-junkie fortsätter. fick låna richard hammonds bok om kraschen. den är bra, faktiskt. undrar om james may har skrivit några böcker.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Richard Hammond är definitivt någon man skulle kunna ligga med, I SYNNERHET efter kraschen skulle jag vilja påstå. Fast det kanske bara är jag i vanlig ordning...

Roza

9:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home