Tuesday, November 11, 2008

omd vädret

Och plötsligt kom det och jag höll på att dö i köket med 30 grader utanför och som i ett växthus inuti och det är bara vackert och imorgon ska det bli ännu varmare och jag är ledig och ska göra citronmarmelad och äta brieost och SOLA! skaffa mig tillräckligt mycket A- eller D-vitamin eller vilken kusin vitamin det nu är man ska skaffa sig med solskenet.

jobbet går bra, det första leigh sade till mig idag var omg, these shorts are the best! we have to go to k-mart and get you a pair. i'll drive. jag gillart. hon är bra skit, min lilla dvärgväxta judiska potheadkompis. och det är bråk på jobbet. leigh och sarah idag brakade de loss på allvar och det var fuck you och fuck off och nästan skrik out front fast de tog det out the back istället, tjejer som bråkar och jag vill inte vara i mitten, men om jag ska ta någons sida så blir det nog leighs.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home