Thursday, October 23, 2008

24

Rent officiellt är jag en gammal hagga. i mina mid-twenties. snart är jag trettio. etc. men idag har jag ledig dag och ska shoppa loss på coles inför morgondagen och se om jag kan få tag på nåt slags fascinator annars får jag klara mig utan imorgon och jag vet inte hur jag ska ha håret, men det löser sig.

det kommer nog bli en bra helg, dricka vatten dricka vatten och ta det lugnt med georg jensen-paketet och det ska bli trettio grader imorgon och jag ska ha högklackat hela dagen (fakesuedepatchwork-heelsen) och vackraste klänningen och låt mig bara skryta med att jag har varit på gymmet FYRA gånger den här veckan. jag och david kommer peppa på varandra. fin höst det här. eller vår.

Nordpolen! love it, love it.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Noedpolen kommer till Hg nästa torsdag och jag ska jobba! :) Så jag kommer säkert att få servera öl till dem/honom coooolt! :P

12:05 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home