Friday, November 07, 2008

35 procent vanilj

vispade ihop lite varm choklad såhär på kvällen, det är ruggigt regnigt kallt, hoppas jag fattar hur jag sätter på timern på värmefläkten till imorron bitti annars kommer jag dö i vårt oisolerade lilla gipsskiveskjul. men änyway. värt att nämna i sammanhanget är att supermarkets INTE får sälja alkohol.

jag stod och vispade och slöläste på baksidan av flaskan med vaniljessens och det står under ingredienslistan: Alcohol content 35 %.

Alcohol (det betyder alkohol på svenska) 35 %. hm det kan inte stämma tänker jag och tar en liten sip och tjena, det är starkt. jag har köpt en flarra vaniljshots vad det verkar. spännande.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

men du, jag tycker det här börjar bli jobbigt och tråååkigt!!! jag vill prata med dig någon dag isalu!!! jag saknar våra upptåg, har ju fått hitta på en hel del själv nu.. inte lika roligt ju.. vetduuvaaaad, jag har bakat kamelbullar som barnen säger med dem!!1

näe uschofy vad många dagar det dröjer innan vi ska ses..

kram

5:26 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home