Friday, March 06, 2009

henrik torehammar, nu är det du och jag

eller nej, han är ju gay och jag har karl och allt det där. men ändå. jag är troligen den sista men gladaste att upptäcka att brunchrapporten går ju faktiskt att ladda ner som poddar. pga typ hela världens tidsskillnad mellan mig och P3 har det varit lite svårt att lyssna men Yes! great.

som jag saknat det. en bra sak med sverige är den statliga radion, trots allt, inget slår P3 faktiskt. och efter en sommar med Hänrik Torähammar varje dag, inledande gud vad jag avskyr det till åh jag kan inte missa det så känns det gött att vara tillbaka på banan. även här nere i australienland.

yeay!
bra kväll. igår klippte jag mig också. jag har blått hår. (ska tvätta ur det ikväll, det ska alltså inte vara blått utan är vaga rester efter toningen som gjorde mitt hår superblont, fast just nu är det alltså en svag tinge av blått i det.) och jag har köpt en hatt! Den är röd med en blomma på och jag tror att samtliga av mina brudar skulle älska den, den är bara fantastisk.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Upp med bild på hatten då.. ;)

11:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home