Thursday, March 12, 2009

internet tog precis slut. facebook är kollat, alla forum är lästa, alla webcomics skrattade åt, alla bloggar uppdaterade och in order. ok.

igår köpte jag en ny mp3-spelare, en iRiver T6, på JB HiFi. det var kul för en shop attendant vid namn Shannon (han var en kille! har en teori om att han inte hittade sin namnbricka och att han bara tog första bästa i personalrummet, för Shannon är väl ändå ett tjejnamn?) som såg aningens förvirrad ut fick mig att lova att inte ställa några förvirrande frågor om sagda mp3-spelare och jag lovade att vara en perfekt kund som bara pekar på en vara och säger "den ska jag ha". Vilket jag också gjorde och Shannon var glad. Den är svart, sleek och glänsande och har toksnygg front och 4 gig som kickar ass med mina föregående 256 megabyte och hej och hå, kvällspasset går ju att ladda ner också vad glad jag blir. Kan nu utveckla mina känslor för Henrik Torehammar ytterligare och lyssna hela tiden.

Har ledig dag idag vilket är rätt gött. Har jobbat 33 timmar hittills den här veckan och har lör-sön att göra kvar, kommer ha nånstans i krokarna av 48 timmar eller så efter helt arbetad vecka. Rik som ett troll kommer jag bli.

Men idag ska jag inte göra någonting. Käka några ägg och lite maojonnäs och lalla omkring liksom. Sånt där som man ska göra på sina lediga dagar. mot sherwoodskogen.

1 Comments:

Blogger herr TNE said...

Ja, Shannon är ett tjejnamn. Tror dock de galna irländarna använder det på killar också ibland. Ny mp3 rockar, och på lediga dagar ska man käka ägg och lalla omkring i underkläder.

1:02 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home