Thursday, July 02, 2009

jestanes

sade jag 17 dagar? jag menar 14. som i två veckor. sen har jag varit här i tio månader och det är dags att åka hem. helt sjukt. sjuuuukt. tiden bara försvann och nu är det för lite tid kvar.

idag var jag inne mitt i stan och sprang 8 kilometer, det var kul. nu gör jag skinkstek och 8 minute abs. jag är ledig, man kan göra sånt då.
imorgon ska jag klippa håret och fara på fotboll, tjoho. essendon vs collingwood, sen jobbar jag fyra timmar på lördag och sen åker vi till rye!
Rye är ett litet semesterparadis utmed bukten här och en av davids kompisars farföräldrar bestämde sig för att bygga ett hus där när de flyttade hit från italien på 50-talet och nu är det ett sommarhus, och vi ska dit mitt i vintern. jag älskar det där stället, ett fantastiskt 50-talshus en minut från stranden (verkligen en minut, jag hittar inte på) och där ska vi vara tills måndag kväll och ha mycket kläder på oss, jag väntar mig kyla och blåsiga strandpromenader.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home