Saturday, October 24, 2009

*vill återgå till barndomen*

gu vad skönt det är här hemma, sjava omkring i myskläder och raggarstrumpor och inte liksom bry sig om något, släppa all skit och bara umgås med tesslan. vill inte åka hem imorgon.

har haft ett finkalas, alla var här, fick goddoftande tvål (omg, vuxenpresent!) fluorfri aloevera tandkräm *hippieborstar tänderna* och en massa presentkort + fantastiska vuxenskorna och jackan av mor och far

älskar familjen, önskar att jag träffade dem oftare så att det inte blir det här liksom stela som det ändå lätt blir när man träffas vart tredje fjärde månad och jag sitter där uppklädd med lockigt hår liksom. men det var fin att träffa alla och vi åt porterstek! porterstek! i fuckin älskar porterstek, denna fantastiska rätt som vi fick varje gång vi hälsade på mormor hela barndomen igenom, så mycket trygghet och kärlek i den maträtten och jag har inte ätit det sen jag var femton pga mina snedriktade concerns över världen medelst vegetarianism, och jag missunnade mig själv portersteken omg, vad gott det var. unbelievable. nästan så jag satt där och åt sås med sked, ska snarast ta receptet av mor *stepford-wife*

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home