Monday, January 16, 2006

polisongmannen är tillbaka!

Dagens betraktelse från universitetslivet i norrköping. Biblioteket är kallt. jag frös som attans om fingrarna hela tiden jag var där idag. de kartlägger också just nu vilka tidskrifter folk faktiskt läser, hoppas att bang kommer finnas kvar när kartläggningen är över.

såg även mitt evighetsspan idag, killen med polisongerna. jag har inte sett till honom på typ två månader nu, trodde att han var borta eller nåt. men det känns tryggt att veta att han finns därute, så att jag har nåt att spana på om det skulle hända nåt med pete någon gång. han är fortfarande sådär lite kort och kompakt liksom, polisongmannen. och jag vet fortfarande inte vad han heter, efter två och ett halvt år.

jag kan inte sluta äta eldorados specialflingor. som snacks. jag får inte nog av dem. helt tokgoda. men eftersom mitt saldo nu är nere på 11 kronor så lär jag inte ha råd att köpa nya iallafall. jag kan ju hoppas på att csn favoriserar mig så att de behandlar mitt ärende snabbt iallafall. tror jag ska bjuda roomiesarna på middag nästa vecka. det känns som en trevlig idé. fisk kanske. eller quorngryta med ris. och efterrätt. äppelpaj. hm. ja, det ska jag nog göra.

ska träffa pete ikväll. han skrev sina tentor idag, så nu kommer han ha tid över i flera dar ända tills nästa kurs börjar! jippi. men jag måste gå upp tidigt imorgon och skapa en stor didaktisk modell.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home