Sunday, March 25, 2007

tomorrow, im making waffles

Vitlök i stora lass och jag har ju aldrig druckit retsina förut, men det var helt ok måste jag säga. Ett alldeles lagom lördagsnöje och trots att jag inte fick åka till Stockholm och kolla lite på Conor så var det ändå rätt bra och avslutades med en fjantig tjejfilm som jag sett förut. Grek-Peter kommer även hit idag och äter våfflor, vilket är helt i sin ordning då det idag är den stora svenska högtidsdagen våffeldagen. Sist jag åt våfflor hade jag stora smärtor länge efteråt, men kan nog inte skylla det på våfflorna. Jeje. lite helgrymt-möte blir det med, men äh.

lyckades med att ställa om klockan åt alldeles fel håll i morse, så jag sov två timmar längre än vad jag trodde. sömn är alltid bra, så ska väl inte klaga.

och (ey, brudar, om ni läser, skärpning, jag pratar inte om honom HELA tiden!) helt märkligt, så var martin spaak med i en dröm jag hade inatt! pratade om rumänien igår under middagen, kanske hade med det att göra.

städdags.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home