Sunday, April 08, 2007

aprilväder

har ätit lite för mycket godis den här helgen för att det egentligen ska kännas bekvämt inuti mitt huvud. fast jag har å andra sidan även gått minst en halvmil om dagen. det kanske väger upp och balanserer sig, hoppeligen.

imorgon är det dags att åka tillbaka till norpan. den vilsamma helgen har varit just det och i morse hade jag sovmorgon. wee.

körigt med det mesta, men kanske att det löser sig. allt kommer inte att få plats i resväskan och på torsdag ska jag och mr. australien se miss li! å, den fantastiska kvinnan! är lite kär i henne så det ska bli mighty häftigt att se henne live. torsdag that is. samma dag som jag även ska ge blod, det var längesen nu. spännande tidender stundar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home