Friday, April 06, 2007

Blir så mycket tänk och tänkande när jag inte har något att göra direkt. en liten olustig känsla i magen nästan, men jag är inte riktigt säker på vad eller varför eller hur eller något i den stilen. måste tänka mera på det, men vet inte om jag borde det. sånt som skjuts på framtiden tills det aldrig händer. ändå inte så lång tid kvar. det kanske ordnar upp sig, förhoppningsvis. men jag vet inte. vill känna hud mot hud men han är långt härifrån med sina ögon och sin röst.

ska läsa om high fidelity nu när jag är klar med fragile things. det var längesen jag läste den. jag gillar den. listor och allt det där, och att allt är musik. + att jack black har coolaste karaktären i filmen. sånt kan inte ogillas. men jaja.

ikväll går en harry potter-film på tv, den första där daniel radcliffe är liten liten och tokigt söt. ska nog ta en liten whisky ikväll framför harry potter om päronen tillåter och imorgon hjälpa mamma att laga all maten tills familjen kommer över på påskmiddag. har bakat två kakor idag. lillebrorsans tjej är icke-laktos och emmma hjälpte mig med recept. är nöjd med hur det blev, men tänker ändå hela tiden och lyssnar på bright eyes och guns n'roses. har jag fått något löfte? av något slag överhuvudtaget? jag tror inte det, men det var något om första gången på två år som satte sig. jag och mitt huvud. det här funkar inte riktigt som det ska fungera. ska hem till norrköping och lämna in blanketter till höger och vänster och skicka mail till viktiga personer och ordna min utbildning. sen får det bära hän. jag slösurfar för mycket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home