Thursday, March 29, 2007

hårklippning genomförd, nya lurar inköpta (sketastora, de får knappt plats i öronen på mig) och jag är redo för kvällens joggintur. ska bli intressant sen när håret tvättats av hur frisyren tar sig ut. helt random amatörmässigt framför badrumsspegeln och oh how i love it. det är det allra allra bästa att klippa sig själv för då har man inte nån att skylla på förutom sig själv och så kan jag alltid alltid vara säker på att jag är den enda med just den här frisyren.

gulle-mamma ringde förut och var på ullared. hon undrade om jag ville ha en ny väska och sade att "det är precis en sån väska som jag skulle valt om jag varit 20-25 sådär". haha, hon är för söt. nån axelremshistoria med virkning på. recension kring detta efter påsk. hon är allt bra hon, min mor.

imorron bitti blir det rajtan-tajtan. och nu är det jogging-tajtsen som ska på. samt ny musik på spelaren. jag ska tillverka några melodikryss till. melodikryss-makerskan. det ska bli jag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home