Tuesday, April 03, 2007

bläh

jag sitter och väntar på att emma ska komma hem så att jag kan dra till johan. hon har glömt nyckeln. för andra gången på en vecka. störigt ja. jag har städat och diskat och nu sitter jag bara och väntar och lyssnar på casiotone for the painfully alone och det känns som om jag har jätteplatt hår.

var ute i skogen idag. det var kallt, och så blåste det. helt konstigt väder. lite sol, lite varmt, lite apkallt, lite hagel, lite regn, lite snö, lite vind. väldigt märkligt. fast det var ändå en bra dag. jag gick halvlånga spåret, hittade en biotop, åt lite picnic med varm choklad och hembakade kakor.
eftermiddagen var också bra. hjälpte en vän att plocka ut lite bra grejer till ett rum. inredning är min grej, helt klart.

och nu sitter jag bara och väntar. ska åka hem på torsdag, sen blir det några dagar hemma med mor far, tezzlan, lillebrorsan (som skaffat tjej!) och mat och choklad och ägg och sånt där som är påsk bara. hoppas att det blir fint vä'r.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home