Friday, March 30, 2007

polkadots!

Haha! världens bästa dag idag. solen envisas med att hänga gul och fet på himlen, värmen stannar kvar, jag har oranga gympadojor och nyklippt hår! imorse var det rajtan-tajtan, i eftermiddag ska jag leka mera. Jag har hittat sommarens klänning på Indiska och den är precis som den fantastiska på lindex förutom att den har bra passform och prickar (polkadots!) istället för rutor (superduperfantastisch!). ikväll ska jag på teater och vara så satans kulturell att det är skrämmande (dessutom är det en dubbeldejt!).

och! och! och! min underbara pojk sitter hemma och programmerar min melodikryss-grej, så nu gäller det för mig att verkligen konstruera ett melodikryss i veckan. tio frågor, varje söndag tänkte jag mig. får se om nån överhuvudtaget kommer att göra det, antar att johan kommer att bli stammis :). men det ska bli roligt som fan. melodikrysset kan jag ju sedan använda till annat. maria pratade ju om att köra det på trappan.

men haha, perfa dag och jag har kort kjol och är på bra humör och om en vecka får jag träffa mor far, bröderna och tezzlan! lilla-hunden! samt även mini-martin.
bäbisar! träffade på katjas lilla lilla minipojk igår ju. helt fantastiskt. får en massa moderskänslor och urges. den lilla lilla barnkroppen där. åh!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home