Thursday, April 05, 2007

i'll find my way ome

Jag anser mitt rum vara rent nog för att emmas päron ska kunna bo här några dagar, jag har packat tillräckligt sensibelt för att få med några böcker tillbaka hit + andra grejer som kan tänkas slinka med, jag har lunchlåda sen igår, jag har pussat min pojkvän adjö. känns som värsta projektet trots att jag bara ska vara hemma i drygt fyra dar. långhelg. sitter och försöker fylla mp3-spelaren med musik som inte tråkar ut mig på den långa bussresan. gillar inte att känna mig så jäkla begränsad. måste skaffa en med mer utrymme.låtarna går bara runt runt. samma hela tiden. fast jag är å andra sidan riktigt dålig på att faktiskt förnya också. äh.

australiensk musik rullar i högtalarna, har fått låna en bok av mr. australien som jag med nöje ska konsumera på bussen. fragile things, en bok med noveller och historier av neil gaiman. ytterligare om den kommer efter genomläsning. jonathan strange och mr. norrell har stannat av litegrann. jag läser då och då. den är riktigt bra och jag ska ta mig igenom den, men jag har inte haft den där naturliga skönlitteraturläsningstiden det senaste. har haft annat för mig. men det kommer.

hem hem. päronen får ta hand om mig. mamma ringde i tisdags och sade att hon satt in pengar till bussen. snäll-mamma. det behövdes verkligen. ska lyssna på jon and vangelis och åka hem snart. lätt att hitta då.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home