Wednesday, April 25, 2007

jävla helvetes skitdag.

eller alltså, inte hela dan.

det började fint, vfu kändes jättekul och helpeppigt och det var det med! eleverna är så bra (förutom no:n i 5a, men det är som det brukar vara), bronsåldersmatematiken var det inga problem med (de tyckte om det!) och a-passen var världens lugnaste. öppen dialog med lotta och allt bara flöt på.

sen stress-hem, hälla över vin, simon g kom hit, jag cyklade iväg för att simma, glömde bikinin, cyklade hem, cyklade bort igen och på vägen ner till gripen så gör tjejen framför en skarp sväng. utan att signalera, utan att ens kolla bakåt. jag cyklar rakt in i henne. adrenalin-chock och jag tar mig ner till gripen, tar mig in utan telefon (för den gick sönder), tar mig upp till mr australien och sen tar adrenalinet slut och jag gråter på hans toalett. te och tröst och plåster funkar bra och jag tog mig hem för att laga mat till simme g. trevlig snubbe, lite märklig. min telefon är trasig, jag har ont i hela mig och jag sitter med en jävla nokia 3210. fan. iallafall så har jag star wars-themet som ringsignal. i mono. tjoho. ska färga håret strax. nåt kul måste jag få ha.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home