Wednesday, April 11, 2007

jobbade ikväll. jeanette skulle vara min linlina bort från total boringness och apigt jobbiga människor, men det hände inte och jag var istället alldeles ensam bakom ölkylen med resultatet att kvällen inte blev så angenäm som planerat. de där två (inga namn nämnda) måste vara två av de mest korkade i sverige ever. att han aldrig håller käft! och att hon öppnar munnen överhuvudtaget! ansträngande åh! fatta ungarna de två skulle få. idiocracy here we come, fast flera hundra år för tidigt. de skulle inte ens komma på hur många hinkarna är.

imorgon blir det däremot hallaballoo. jag ska se miss li. har diskuterat med min konsertpartner om en eventuell trekant med den damen. ojoj. henne skulle jag lätt ligga med för att använda en väldigt manlig terminologi.

äh. iallfall så är miss li döläcker och tokhet och jag är lite kär i henne och imorgon blir det polkadots för det känns väldigt miss li efter en barbeque i solskenet på gripen. jag gillar barbeques. speciellt iklädd polkadotsklänningen som är fantastiskt fin. har funderat lite på heels, men att gå i högklackat en hel kväll var längesen och jag vet inte om jag pallar. blir nog platta skor. vill ju inte bli för lång heller. ska även ge blod imorgon så jag har gett i uppdrag åt mr. australien att se efter mig ordentligt så att jag inte blir tokigt full efter en öl och däckar innan konserten. för det vore ju pinsamt. han har biljetterna. jag tror att det blir en bra kväll imorgon.

min karl kom hem idag. excess i massageolja i eftermiddags och ett bad på det. det var fint. solen lös också. sommaren är påväg. med ögon och leenden och fräknar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home