Sunday, April 15, 2007

minnen av aprilhimlen.

Så lördag kväll alltså. overallen på, vodkan i väskan. helgrymt-festen blev inte riktigt helgrymt-fest eftersom det var hockey och dure skulle nån annanstans, men iallafall så satt vi hemma hos andreas och tobias och drack alkohol ungefär som det ska vara en lördag i april med fint väder.

hockey som sagt (modo vann) och två i sällskapet (jag + herr tobias) tyckte inte att det lät som någon bra idé och fördrev istället tiden med att youtuba. tillslut var inte ens det kul längre och vad ska det då hittas på? i brist på annat roligt och lite tristess så uppkom en av de bisarraste situationerna på länge. definitivt topp fem. vi satt där, lite småfulla, jag, tåbbe, emma och skarran och tittade på porr och lyssnade på fredrik lindström-stand up. bästa soundtracket ever. dock så var filmen nlaggig och lade av innan analsexet kom igång. attans också.

dalkarlens innergård var fylleslag och dans och folköl och starka drinkar innan sprien dracks upp på bomull samtidigt som vi ritade teckningar. kvällens bästa var trädäcket med kareoke och öltält. tokigt bra och alldeles perfekt väder. träffade på en del gamla polare, danne bland annat och mr. australien var full och fruktansvärt smidig och körde in sitt ben mellan mina och viskade grejer i örat på mig med johan precis brevid. tror inte han märkte det. smart-killen nummer ett liksom. fylle-dans och cigg och hångel och sen hem för att käka makaroner och ost. fantastisch. truman show i en kvart innnan jag vaknade i morse och märkte att jag låg på mina glasögon. yeah. lördag i ett nötskal.

solen i parken i dag. försöker bli brun. går väl sådär. men jag kommer ha fina minnen av aprilhimlen nu när den är som allra vackrast.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home