Thursday, April 19, 2007

kristaller och annat tjafs

haha

superpedagogisk verksamhet på campus idag: bygg ert eget vattentorn! hyfsat väl fungerande grupp och när dure slutat fnissa åt mig och efter alla berättelser om 19-åringen så satte vi igång och tillslut (efter ganska många om och men) så utkristalliserade sig en modell på ett högt glastorn (the Crystal Tower), format som en triangelbalk, med fackverk emellan för stabilitet, dock (till min lättnad) nästan helt utan glitter då jag och camilla lyckades med att lobba bort kitshigheten från härligheten. sen var det bara att sätta på säljsnacket. lyckades bara med att fånga in två röster och vår modell vann inte tävlingen, till min stora besvikelse. men vad ska man göra liksom.

spöregn förut, fast nu är det soligt. har smal-jeansen på mig idag. de klämmer lite i midjan. en sporre till att gå ut och jogga sen. ska dock låta dagens portion av tomatsoppa sjunka lite först så att jag inte återigen drabbas av ett sån där monster-håll i sidan som förra veckan. total failure skulle man kunna kalla det.

nu har målaren ringt till karln, imorron ska de börja måla om! spännande!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home