Tuesday, April 24, 2007

simme g o jag

Fick ett intressant sms förut idag när jag jobbade. var en plötslig påminnelse om att simon gärdenfors kommer hit och bor här imorron. shit, hade totalt glömt bort det, kändes lite abrupt att få reda på det bara sådär...bara lite korkat att glömma bort det, men vad fan ska jag göra liksom? emma är väl inte överförtjust men vad fan, det här kommer bli fantastiskt.

ha! simme g ska bo hemma hos mig. nåt att berätta för barnbarnen.

penga-dag idag, har mat i kylen igen. imorgon ska jag bada! tjoho! simma är bra.

ska även hålla no-lektioner samt mattelektioner. kommer bli en fin onsdag. kanske skulle färga håret, få se om jag sparar det till torsdag.

haha och just det ja
fulvinet är fantastiskt och snart klart. imorgon är det omtappning och sen klarning. yes yes. skifte på lördag. jäklar vad fulla de ska bli, adepterna! och jimmy dean är vår skifteslåt, det är klart. det är en fantastisk låt. underbar. efter åtta timmar också. yes!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home