Friday, April 27, 2007

Skifte imorgon, solen skiner, vinet är klart i garderoben (de stygga får dricka ur svarta dunken, moahahahahaha), imorse var alla bakfulla men jag gick och lade mig tidigt igår och har haft en riktigt bra morgon, så jag är bara på bra humör och nu ska jag ner på stan och köpa skor (leopard heels!) och basiron och grillmaterial tills imorgon och så ska jag även prata med nuvarande kocklagschefen om hur det är att vara kocklagschef då jag är running for it. hoppas att jag hittar lite bra skor nu och andra bra grejer.

ikväll är det kalas för sabbe och martina, gullnosarna, de är ju klara med sitt plugg nu och lite avundsjuk på det, själv har jag tre stabila år kvar. yeay!

alla dudes därute, färga håret orangt, för det är det coolaste ever, mitt hår är orangt och har aldrig varit såhär fint förut och jag bara älskar det, ackompanjerat av ett stort stort (aj) skrubbsår på armen samt massiva blåmärken (aj igen) längs med västerbenet samt i svanken. cykelolyckor is the shit.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home