Monday, August 27, 2007

blaj

egentligen känner jag mig rätt meningslös idag, bara trött och mensvärk (trots att jag har nya lyx-bindor med designerförpackning) och lite ont i huvudet så jag tokbailade på fadderkvällen, så hittintills har jag nog varit sämsta faddern i år, men det får jag ta, för jag har nog jobbat ändå ska ni se. ska ju servera på fusksittningen imorron tillexempel.

labben idag var spännande, vi blodprovade och centrifuerade och vortexade och nu är står rören i sin lilla PCR-maskin och bara väntar på att vi ska komma tillbaka på onsdag och leka med cancerframkallande kemikalier. använd handskar är rådet vi har fått. jorå. egentligen borde jag väl gå ut och gå med tanke på beach 2007, men orkar inte för att det regnar. och jag var ute 40 min i förmiddags iallafall, alltid något. och så har jag varit så nyttig. quinoa och inte nåt jäkla socker och en kopp te istället för en macka när jag kom hem. är schemafri imorgon, då blir det molekylärbiologi och långpromenad så det står härliga till.



såg det här idag, lite industriell skönhet, när jag var ute och gick. min kamera gör det inte riktigt rättvisa, men jättevackert var det med den sjukt stora kranen mot mörk mörk molnhimmel.



fick lite barnbilder på david igår. nåt av det sötaste nånsin. våra barn kommer bli finast i världen (och den tanken känns inte jobbig att tänka, våra barn. är man kär då?)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home