Friday, September 28, 2007

i'll find my way home

33 poäng. Med tanke på min totala mängd studier på ca 4 timmar samt att skrivtiden under tentamenstillfället slutade på strax under 90 minuter så borde jag vara jävligt nöjd. Man behöver inte lägga ner flera dagars plugg. Är man smart så är man. 33 poäng är bra. 33 av 40. Men ändå tycker jag att det är skitdåligt. Apkasst. Det spelar ingen som helst roll då vi bara får G eller U. Men det känns kasst.

Med det + kläder i bagaget drar jag hem mot skogarna idag. Besök hos mormor (längesen!) står överst på listan men ska titta till lill-martin och moa också. visa upp bilder på min karl och prata om framtidsplaner och hur allt ska bli.

Jens Lekman var bra. Stod längst bak i folkmassan och eftersom det är HG vi pratar om så var jag alltså ca 10 meter från scenen. Todd Barry bara mumlade så jag hörde inte vad han sade. Vi dök upp sju, matkön var evighetslång så vi tog en liten detour till Hemköp i ca tio och sen var det en ut en in. Helt fantastisk. stod i kö en halvtimme utan jacka innan vakten sympatisläppte in mig, de andra var kvar i kön. Träffade på lite gamla bekanta, bl.a. jacob som jag inte träffat sen december typ. mkt trevligt. Öl, sexor med jäger och musik. En bra torsdag. Fast det är jävligt långt från HG till T1.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home