Saturday, September 29, 2007

om morgonrockar

.
Min familj har blivit morgonrocksfamiljen. Jag är inte riktigt säker på när det hände, men plötsligt nu när jag kommer hem så sjavar alla omkring i morgonrockar, hela dagarna. Mor har frågat mig ungefär tio gånger sen jag kom igårkväll om jag inte vill ha en morgonrock och lika många gånger påmint mig om den nytvättade morgonrock som hänger i rummet utanför badrummet som är meningen att jag ska ha den här helgen. All thumbs up för morgonrockar, det är ett praktiskt plagg, men hela tiden? I dont get it riktigt.

Och så regnar det. Thats falköping för dig.

Idag är det under 80 dagar. Nu skulle jag inte hinna runt jorden i en luftballong innan det är dags för avfärd längre, det är omöjligt. Det är ju bara 79 dagar kvar, och så kort tid kommer man inte runt jorden på. Yeay.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home