Sunday, December 02, 2007

på det fjortonde ska det ske

är så trött på det här påtvingade hej jag har förhållande över halva världen-låtsas-singel-livet. vill ligga sked varje natt och vakna brevid nån. snart snart. det får fan vara värt det och det är det också, men det är så längesen jag träffade honom nu!

fast det är två veckor kvar. två veckor, 14 dagar. det är ingenting. ett sånt sjukt litet fjuttnummer bara.

vill åka, bara iväg nu.

sov hemma hos en kompis inatt. pallar inte att sova ensam, det är för längesen jag sov brevid nån. att få rufsa lite i ett hår och känna nån brevid sig när man vaknar mitt i natten. jag saknar bara david ännu mer nu, men det var skönt en liten stund.

två veckor. nervositeten närmar sig. imorgon ska jag börja packa.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home