Wednesday, December 05, 2007

svarta, bruna och björn ranelid

smoking cigarettes and watching captain kangaroo
två veckor för ett provsvar. då är jag i australienland och sover brevid en brunögd man.

imorgon är det personalfest och jag vill egentligen vara classy och dösnygg i svarta pennkjolen och väst och vit skjorta men jag har ju ingen väst och inga stålar att köpa för. kan kanske ta en liten sväng ner till myrorna sen. iallafall så hittade jag bruna prickiga bikini bottoms att matcha min bruna prickiga bikinitopp med igår. jag känner att det här med modematching är mig grej.

martina-gullet lägger fram idag. jag har inte köpt tårta men jag ska vara där och titta iallafall. den underbara. ikväll ska vi skära rotsaker och grejer med. yeay.

idag, den femte i december så var vår vän den läderartade Björn Ranelid nästan lite för självklar och obegriplig för att det skulle vara helt ok. Och han sade svarta, bruna och färgade lite för många gånger. Helt onödigt. kom igen nu Björn! Det började så starkt, jag tror på dig. Han är ju en av de bruna b.t.w., som garvat läder som lämnats ute i solen lite för länge och sedan tilldelats en märklig ombytlig dialekt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home