Wednesday, January 16, 2008

Ladies and Gentlemen.

.
Lista över bra band jag såg på andra sidan jorden:
+ några rätt kassa lokala punkband, men det bidrar lite till en charmig rocknroll-stämning på små affischtapetserade klubbar.

Hittills i år har 2008 varit ett bra musikår.

På fredag skriver jag tenta. det kommer förmodligen gå åt helvete om jag inte flukar totalt och bara glider igenom alla beräkningar och formler och kommer ut på andra sidan med ett stabilt G. Hursomhaver så är ett alternativ långt upp på listen att införskaffa en flarra billig gin och bara köra på fredag kväll. Känns som att det kommer att bli en sådan fredag.

Lyssna på Dosh. Han är en bra kille. Med intressant musik.


.
Och så funderar jag på om det är ok att tycka att Michael Cera är het när han är född -88. Småbarn är inte riktigt min grej. Fast han är lite het, på det där nördiga sättet som jag gillar. Fast med rätt längd på byxorna.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home