Sunday, September 14, 2008

the hottest band in the world right now

sen när var det nickelback? inte på något vis, grabbar, tyvärr. medelmåttigt OCH ni är fula. skaffa popfrilla och blåssektion så kanske vi kan snacka. eller softa electrocovers på era låtar. det vore nåt, med mjuka röster. hyr in tjejen som sjunger i nouvelle vague.

min kväll har inneburit för mycket datorer, därav två inlägg om absolut ingenting egentligen. jag har googlat. jag har googlat Foxy Boxing (och youtubat det) men första videon var helt tacky och ful med massa stora åttiotalshår och tjejen som gick med stora ROND 1-skylten hade världens fulaste röda åttiotalsbikini. Oh, Barney, du har ju klass. foxy boxing måste finnas i bättre version än så. jag har googlat dinosaurier, skillnad mellan diplodocus och brontosaurus (eller apatosaurus som det heter egentligen) och kommit fram till att det nog var brontosaurusar i King Kong. sen har jag googlat lite jakob hellman och david shutrick med. för att ha något att göra. colin firth är fortfarande het. hur många lager kläder får man ha på sig på flyget innan det räknas som klädsmuggling?

1 Comments:

Blogger herr TNE said...

Klart Barney Stinson har klass. Varför skulle han annars Suita upp jämt? Han är awesome.

12:08 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home