Saturday, November 22, 2008

HAHA

Roligaste kommentaren nånsin på min blogg, från någon som heter anonymous:

"Haha! Jag undrade varför du verkade så oerhört bitter och avundsjuk på Ronnie. Jag frågade och fick veta. Otroligt lustigt. Kanske dags att komma över det där snart?"


åh, haha lilla gullet. jag svarade på kommentaren i kommentarsfältet, men det här är ju så roligt att jag måste skriva lite till om'et.

Jag vet ju inte vad store ronnie har sagt till dig om vårt lilla "gräl" för sju år sen där han svarade på ett kritiskt mail om hans dåvarande tonåriga musikjournalistik på Falköpings Tidning med att jag var en pillerknaprande linda skugge-komplexig surkärring med fula kläder och dåligt morgonhumör, ungefär.

Jag tyckte det var fantastiskt roligt då och det har utvecklats till ett skämt bland brudarna. det var aldrig avundsjuka eller bitterhet, jag ville bara att han skulle skriva lite bättre (även om jag var lite arg några dagar). det var liksom inte så mycket att komma över egentligen, men det har lett till en det skratt under årens lopp.

ronnie trivs säkert bra under alla sina scarves utan min bitterhet.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home