Tuesday, November 25, 2008

lala, det är tisdag

inatt drömde jag att jag var någonstans (tror det kan ha varit ute på orust) och jag skulle till nåt annat ställe och för att ta mig dit var jag tvungen att simma och jag har klara minnesbilder av granitklippor och klart väldigt kallt vatten. när jag kom upp ur vattnet insåg jag att jag lämnat mina skor bakom så jag var tvungen att gå ner i det kalla vattnet en gång till.

ett tag efter det vaknade jag och insåg att det var skitkallt. någon gång under natten hade duntäcket åkt av mig och jag låg och nästan skakade (ok, överdrift, men jag frös, ok?) i mina tajts och tjockasockar. sen spillde david ut ett glas vatten och vi somnade om.

har jobbat med chefen idag. det är alltid spännande. han berättade hemligheten att han hatade att laga mat egentligen och han berättade även hur man skär potatis, något jag gjort flera gånger i veckan sen jag började samt tillbringade en mycket arg frustrerad tiominutersstund med att leta efter måttet till riset, han har inget ögonmått. det är alltid kul att jobba med chefen.

gymmet igår var MYCKET bra. ryggen är trött idag, som sig bör. på fredag ska vi ut och svira och fira alla klarade (hoppeligen) tentor.

och det är inte bara jag förresten, ALLA tycker att det är en mkt kall vår. nästa vecka är det december och det märks bannemig inte.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Här är är det (förklarligt) också snart december och det märks. Någon/några minusgrader och snö! =)

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag ska säga dig att här är det varmt ibland med väldigt kallt ibland också, väldigt var väl att ta men minus 2-3 men tydligen så var det varmare förra året än vad det är iår. JAg tycker det är mkt underligt med plus 9 och strålande sol en dag i November när det bör vara kallt och snö!!

ha det isalu

12:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home