Friday, December 12, 2008

pepparkakeland

i'm on the lease, inspektionen är avklarad och jag ska baka pepparkakor. har skrivit tusen miljaders julkort eller iallafall tretton och det tog tid och nu måste jag köpa frimärken.

första gången jag själv ska baka pepparkakor från scratch, fina tider.

david har mandate med mark ikväll så jag har ensamkväll, yeay!

mor och far är de bästa föräldraenheterna de skickade mig haribonappar åh så fantastiskt det är! saker jag blir glad för. nu ska jag ta på mig nördsandalerna och lyssna på st. helens och gå och köpa bikarbonat. vad det nu kan tänkas heta på utrikiska. 12:e december, vilken dag.

3 Comments:

Blogger herr TNE said...

bikarbonat tror jag heter baking soda på engelska, om jag inte missminner mig.

11:53 AM  
Blogger Isabelle said...

nope, baking soda är ju bakpulver. bikarbonat heter bi-carb soda. ju, iallafall det som jag köpte.

12:15 PM  
Blogger herr TNE said...

så rätt, så rätt.

2:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home