Sunday, December 14, 2008

saker som hänt de senaste två dagarn

Jag har bakat pepparkakor, de blev MKT bra och jag brände bara en plåt, litegrann.

jag har jobbat, helg unt helg. rätt bra dagar båda två, igår skar jag nästan av vänster långfingertopp, men det var bara nageln som rök litegrann och resten är liksom i en stor skinnflärp på toppen. det gör inte ens ont, men ser lite päckligt ut.

vi var på brunswick street för att försöka oss på lite julshopping, men det enda vi hittade var fyra fancy kopparpepparkaksformar för 25 dollars och inget mer så vi gick till det alldeles fantastiskta Little Creatures Beer Hole som är en sjukt cool f.d. fabrik numera fylld med stora långbord och ett alldeles öppet kök (coolt, skulle vilja jobba där, fast jag är lite för messy, kockarna såg ju alldeles rena ut.) där vi drack lite öl och åt lunch och sen åkte vi hem och sov. sjukt, vi var i sängen typ åtta väldigt skönt.

ikväll ska vi äta stek. så manligt på något vis.

hm. annars inget nytt under solen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home