Sunday, August 09, 2009

sitter och lyssnar på håkan hellström av alla grejer medan jag väntar på att fucking Eventim ska skicka mig mitt användarnamn och lösenord, för sånt kan inte jag hålla reda på och det var den vanliga svängen med det är nu på din mail blabla men det har gått en halvtimme och jag vet inte vad jag ska hitta på.
Funderade på bloggar. Det var så många jag brukade följa, så många jag läste varje dag, deras liv var liksom mera bekant än många jag faktiskt kände på riktigt. Ania, David Ärlemalm, Stelly, Schulman (nån av dem, kanske allihop), Popmorsan, Virtanen, Robert Laul (fotbollsblogg, why did i read it? Han hade ju snyggt skägg under vm eller em, var det skälet?). Jag hade mina bloggrundor och de har försvunnit nu, jag vet inte ens om de skriver längre, eller vart.
Kanske tycker att jag borde ta tag i mitt eget liv istället för att bara sitta och läsa om andras. Jag vet inte.

Internätet. Det är en annan känsla nu än för två år sen. Jag använder det i lika hög grad, men det är inte samma slask längre, det där moddet som var i vägen överallt liksom. Jag läser fortfarande Silverfisken. Och Lisa Magnusson. Tycker att de är bra. Men resten föll i glömska, jag kanske bara blev lite äldre. Vet inte vad jag skriver om ens. Jaha liksom. Jag brukade läsa lite bloggar.

Äh. Jag ska dricka lite kaffe och titta på romantisk film istället.

Min korridor (DK-5) är fortfarande helt tom och det är tyst hela tiden, lite sådär som det var det där nyåret när jag var alldeles ensam på bollen.

Imorgon ska jag fika med Johanna, det ska bli trevligt. Sen senare i veckan ska jag på festival. Jag ska se calexico.



space-knappen på min dator är helt fucked. måste trycka jättehårt. perkele.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home