Tuesday, July 21, 2009

pengar pengar pengar

etc. fick min mor och far att köra till borås för att shoppa runt lite. jocke på netonnet hjälpte mig med abbonemang (hans allra första gång och han skötte det galant), patrik på stadium kollade mina fötter och jag cruisade jysk alldeles på egen hand.

totalt köpte jag alltså

1. En ny telefon. Det är en LG KM 900 Arena och den är dösnygg. jag är mitt uppe i projekt fatta hur den fungerar, men eftersom det bara är en dag sen jag fick den så är det ok att inte veta allt.


Efter det somsagt till Stadium och Patrik (som var het, trevlig och precis hemkommen från semester) hjälpte mig att prova ut ett par Nike Pegasus. Tydligen världens mest sålda löparskor, och de var tillochmed på rea och 300 billigare än vad som stod på prislappen, det blev jag glad för. Testade skorna i gårkväll och trots att jag är kass och inte pallade (kolhydratbrist (seeega muskler) och håll) så var skorna apsköna, sådär på en gång.



På jysk köpte jag en ny bäddmadrass. Istället för de två tunna obekväma historierna jag har nu. Om bara tio dagar flyttar jag! Yeay!

Ja just det, även biljett till WayOutWest. TJena vad kul det ska bli! Calexico! Gud vad jag längtar.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home