Thursday, January 19, 2006

slutet är nära

Slutseminarier idag. två stycken. nervositetet hägrar kring horisonten. hoppas att det går bra. men jag är lite orolig. monsv är ju hård har jag hört.

torsdag annars, storasyster fyller 24 i dag och det slog mig just att storebror fyllde 23 i fredags och jag missade det totalt. hade inte ens skrivit in det i almnackan. jag skämns å mina egna vägnars skull och ska ringa och eftergratta honom ikväll. måste även ringa till mor och far. min batteriladdare funkar inte rikigt. eller så är det jag som bara inte fattar hur man gör. mycket frustrerande när man tror att man tar ett fulladdat batteri och så är det tomt och mp3spelaren slocknar efter typ fyra låtar.

saldo fortfarande på 11 kronor. snart ska jag väl få pengar. det blir tajt den här månaden, men det får det vara. ska bjuda ut pete på middag nästa vecka. och baka nåt ambitiöst.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home