Saturday, January 21, 2006

stabilitet. allt är lugnt. jag tror att det är för att vi trots allt bråkar ganska sällan. när vi väl gör det så blir det rätt stort, även om det, som häromdagen, är rätt fåniga saker som vi blir sura för. men nu är det bra igen. och vi har lägenheten för oss själv hela veckan eftersom philip o stina är i åre! hihi. emma är också i åre, vilket är lite synd. inte träffas på en vecka!

veckans upptäckt är nog arctic monkeys. tack johan, som för så mycket annat av min musik. han kommer hit och hälsar på nästa helg också. han och bure. hela petes gäng samlas på samma gång.

igår var vi ute och åkte pulka efter davids bil. perfekta fredagsunderhållningen. jag älskar snö. antar att det är det närmaste jag kommer att komma vintersport i år så det gäller ju att ta till vara på det. använde min muffinsplåt för första gången igår. bra blev det. och idag bakar jag olivbröd. jag tycker verkligen om att baka. hm. könsnormen tätnar kring mig. idag gjorde jag frukost till pete med. efter att han hade vaknat vid tjugo i fyra tiden.
toffligt så det förslår.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home