Sunday, January 29, 2006

åt skogen med ekstig

Shit vad jobbigt. jag kommer inte nånstans. jag har fastnat på 451 ord och har igen aning om vad jag ska skriva nu. den där boken är hemsk och fruktansvärd. eller egentligen itne. jag är bara totalt oinspirerad idag. inte så konstigt kanske. får pressa ur mig de sista trehundra orden i morgon bitti innan den ska lämnas in eller nåt.

lördagkväll var rolig, riktigt bra. det var längesen faktiskt. sen att jag är stört konstig och inte vet vad jag håller på med är en helt annan femma. det vet jag inte varför jag gör. förhoppningsvis så glöms det bort och jag kan bara gå vidare.

tequila är min fiende egentligen, men ibland är det bara svårt att inse det.

stökigt överallt i petes lägenhet, stina har flyttat ut, men jag har fått en ny homie i alla fall. han flyttade in i går förmiddag och det kan nog bli bra tror jag. har inte träffat honom så mycket än, men det kommer. ytterligare en tur i hela patrikdansen med. almir kommer på tisdag så att vi kan snacka igenom allt och sen kan vi åka ut till åby och spöa skiten ur honom eller nåt. fantastiskt. fotboll på tv, så jävla tråkigt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home